Quan la IA parla cooperatiu Recoopmana, Click&Coop i altres eines per acompanyar i assessorar l’emprenedoria cooperativa
15 setembre 2025 @ 10:00 - 12:00
Quan la IA parla cooperatiu:
Recoopmana, Click&Coop i altres eines per acompanyar i assessorar l’emprenedoria cooperativa
El pròxim dilluns 15 de setembre, la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya presenta en un acte obert al públic diverses eines digitals dissenyades per impulsar el cooperativisme de treball a través de les noves tecnologies.
Durant la jornada es donaran a conèixer:
– Recoopmana, un xatbot intel·ligent pensat per donar suport a prescriptores del cooperativisme i a persones emprenedores que volen posar en marxa una cooperativa.
– Click&Coop, plataforma col·laborativa per compartir coneixement, fer xarxa i promoure la intercooperació.
– Altres recursos útils que, gràcies a la intel·ligència artificial i les tecnologies digitals, poden facilitar l’acompanyament i la presa de decisions dins l’àmbit cooperatiu.
Una trobada pensada per professionals de l’assessorament, entitats de suport, cooperatives i qualsevol persona interessada en l’emprenedoria en clau col·lectiva.
📍 Lloc: Edifici Bloc 4 – Barcelona
📅 Data: Dilluns 15 de setembre
🕘 Horari: 10:00h – 12:00h
🎟️ Inscripcions: https://www.cooperativestreball.coop/esdeveniments/recoopmana
