skip to Main Content
Tècnic/a Ateneu Cooperatiu Baix Llobregat amb funcions de coordinació

La funció de coordinació de l’equip tècnic de l’ACBLL és imprescindible per liderar l’equip de treball tècnic i que pugui ser l’interlocutor/a directe amb l’entitat sol·licitant de la convocatòria i la resta del Consell Rector.

3. Funcions i responsabilitats
  • Participació en la definició de l’estratègia, el pla de treball i la governança a nivell de l’equip tècnic.
  • Reportar a l’entitat sol·licitant i entitats promotores dades del desenvolupament i assoliment d’objectius i indicadors.
  • Coordinació i lideratge de l’equip tècnic de l’ACBLL.
  • Col·laborar en l’etapa de transició (2024-2027) on s’està construint una nova governança, en què les entitats puguin assumir més protagonisme i responsabilitat.
  • Coordinació i suport a les entitats participants i promotores, així com el seguiment dels grups de treball, cercles i/o comissions creades.
  • Representació de l’Equip Tècnic en espais vinculats al projecte.
  • Coordinar la correcta gestió de la subvenció i dels seus requisits.

3.1 Funcions

    1. Coordinació interna de l’equip tècnic i de les entitats que participen en l’Ateneu, vetllar pel seguiment dels acords i pla de treball.
    2. Coordinar, liderar i dinamitzar les reunions corresponents (assemblees ordinàries i extraordinàries, taules territorials, entre d’altres).
    3. Vetllar per l’execució del pla de treball: disseny, planificació, execució i justificació de les accions pròpies i suport en les accions de les entitats promotores i participants.
    4. Seguiment d’indicadors: persones usuàries, acompanyaments, insercions i mínim d’activitats per serveis establerts per l’ordre, o qualsevol altres indicadors vinculat a l’ordre.
    5. Impulsar, liderar i garantir el correcte funcionament dels cercles i els espais de treball.
    6. Assistència i participació en grups de treball de la XAC i coordinació amb la resta de l’equip tècnic i entitats.
    7. Vetllar per la bona gestió de la subvenció i la convocatòria: tant tècnica com econòmica en el procés de sol·licitud, execució i justificació.
    8. Garantir que es realitzen les accions del pla de treball aprovat per l’atorgament de la subvenció.
    9. Representació de l’Ateneu a diferents espais, si s’escau.
    10. Garantir la dinàmica d’intercooperació interna i externa, així com la prospecció de noves entitats del territori.
4. Perfil professional competencial
  • Competències de lideratge i gestió d’equips.
  • Persona proactiva, creativa i emprenedora.
  • Responsabilitat, implicació i compromís.
  • Gestió de projectes, planificació, orientació a resultats i treball per objectius.
  • Orientació al detall, polivalent, i resolutiva.
  • Capacitat de treball en equip i cooperació.
  • Habilitats per a la relació interpersonal.
  • Capacitat de comunicació pública i mediació.
  • Identificació amb els valors de l’economia social i del cooperativisme.
  • Persona ordenada i organitzada.
  • Flexibilitat i adaptabilitat.
  • Compromís amb el projecte.
  • Capacitat de negociació i networking.
5. Perfil professional competencial
  • Titulació universitària, preferentment la relacionada amb aspectes socioeconòmics.
  • Es valora positivament disposar de postgrau o màster en Economia Social i Solidària.
  • Gestió d’equips i lideratge: Formació i experiència acreditada d’un mínim de 5 anys.
  • Economia Social i Solidària: Formació i experiència acreditada d’un mínim de 3 anys.
  • Gestió de Projectes: Experiència acreditable en gestió de projectes: elaboració, execució, seguiment i avaluació, d’un mínim 5 anys.
  • Coneixements i experiència en ofimàtica i habilitats en l’ús d’eines de treball col·laboratiu i en línia.
  • Coneixement del territori i del teixit econòmics, social i cultural del Baix Llobregat.
  • Nivell alt escrit, llegit i oral de la llengua catalana i castellana.
  • Experiència demostrada en la gestió de projectes desenvolupats amb finançament públic o privat.
6. Condicions laborals
  • Entitat contractant: Drecera sccl
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Jornada laboral: A temps complert
  • Tipus de jornada: Treball presencial + teletreball
  • Lloc de treball: Municipi principal Pallejà (mobilitat als diferents espais de treball de l’ACBLL)
  • Incorporació prevista: 04/11/2024
  • Carnet de conduir B2, i vehicle propi.
  • Remuneració: 28.000 euros bruts

Si estàs interessat en aquesta oferta pots fer la teva inscripció enviant un correu electrònic explicant-nos la teva motivació per participar en aquest procés a l’adreça ecastillo@elbaixllobregat.cat amb l’assumpte PROCÉS DE SELECCIÓ TÈCNIC/A COORDINACIÓ i adjuntant les següents dades:

  • Nom i cognoms
  • DNI
  • Telèfon de contacte
  • CV actualitzat

Data límit d’inscripció el 4 de novembre

Back To Top