La funció de coordinació de l’equip tècnic de l’ACBLL és imprescindible per liderar l’equip de treball tècnic i que pugui ser l’interlocutor/a directe amb l’entitat sol·licitant de la convocatòria i la resta del Consell Rector.
3. Funcions i responsabilitats
- Participació en la definició de l’estratègia, el pla de treball i la governança a nivell de l’equip tècnic.
- Reportar a l’entitat sol·licitant i entitats promotores dades del desenvolupament i assoliment d’objectius i indicadors.
- Coordinació i lideratge de l’equip tècnic de l’ACBLL.
- Col·laborar en l’etapa de transició (2024-2027) on s’està construint una nova governança, en què les entitats puguin assumir més protagonisme i responsabilitat.
- Coordinació i suport a les entitats participants i promotores, així com el seguiment dels grups de treball, cercles i/o comissions creades.
- Representació de l’Equip Tècnic en espais vinculats al projecte.
- Coordinar la correcta gestió de la subvenció i dels seus requisits.
3.1 Funcions
-
- Coordinació interna de l’equip tècnic i de les entitats que participen en l’Ateneu, vetllar pel seguiment dels acords i pla de treball.
- Coordinar, liderar i dinamitzar les reunions corresponents (assemblees ordinàries i extraordinàries, taules territorials, entre d’altres).
- Vetllar per l’execució del pla de treball: disseny, planificació, execució i justificació de les accions pròpies i suport en les accions de les entitats promotores i participants.
- Seguiment d’indicadors: persones usuàries, acompanyaments, insercions i mínim d’activitats per serveis establerts per l’ordre, o qualsevol altres indicadors vinculat a l’ordre.
- Impulsar, liderar i garantir el correcte funcionament dels cercles i els espais de treball.
- Assistència i participació en grups de treball de la XAC i coordinació amb la resta de l’equip tècnic i entitats.
- Vetllar per la bona gestió de la subvenció i la convocatòria: tant tècnica com econòmica en el procés de sol·licitud, execució i justificació.
- Garantir que es realitzen les accions del pla de treball aprovat per l’atorgament de la subvenció.
- Representació de l’Ateneu a diferents espais, si s’escau.
- Garantir la dinàmica d’intercooperació interna i externa, així com la prospecció de noves entitats del territori.
4. Perfil professional competencial
- Competències de lideratge i gestió d’equips.
- Persona proactiva, creativa i emprenedora.
- Responsabilitat, implicació i compromís.
- Gestió de projectes, planificació, orientació a resultats i treball per objectius.
- Orientació al detall, polivalent, i resolutiva.
- Capacitat de treball en equip i cooperació.
- Habilitats per a la relació interpersonal.
- Capacitat de comunicació pública i mediació.
- Identificació amb els valors de l’economia social i del cooperativisme.
- Persona ordenada i organitzada.
- Flexibilitat i adaptabilitat.
- Compromís amb el projecte.
- Capacitat de negociació i networking.
5. Perfil professional competencial
- Titulació universitària, preferentment la relacionada amb aspectes socioeconòmics.
- Es valora positivament disposar de postgrau o màster en Economia Social i Solidària.
- Gestió d’equips i lideratge: Formació i experiència acreditada d’un mínim de 5 anys.
- Economia Social i Solidària: Formació i experiència acreditada d’un mínim de 3 anys.
- Gestió de Projectes: Experiència acreditable en gestió de projectes: elaboració, execució, seguiment i avaluació, d’un mínim 5 anys.
- Coneixements i experiència en ofimàtica i habilitats en l’ús d’eines de treball col·laboratiu i en línia.
- Coneixement del territori i del teixit econòmics, social i cultural del Baix Llobregat.
- Nivell alt escrit, llegit i oral de la llengua catalana i castellana.
- Experiència demostrada en la gestió de projectes desenvolupats amb finançament públic o privat.
6. Condicions laborals
- Entitat contractant: Drecera sccl
- Tipus de contracte: Indefinit
- Jornada laboral: A temps complert
- Tipus de jornada: Treball presencial + teletreball
- Lloc de treball: Municipi principal Pallejà (mobilitat als diferents espais de treball de l’ACBLL)
- Incorporació prevista: 04/11/2024
- Carnet de conduir B2, i vehicle propi.
- Remuneració: 28.000 euros bruts