Organitzada conjuntament entre l’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat i l’Ajuntament del Prat, la #FESCdBLL 2023 acull una representació de l’Economia Social, Solidària i Cooperativa de la comarca del Baix Llobregat, per donar a conèixer a les visitants que una altra economia ja està aquí i pot oferir solucions en tots els àmbits del consum: l’habitatge, l’alimentació, les comunicacions, el transport, el finançament, etc. La #FESCdBLL és una fira adreçada al públic general i vol donar visibilitat a una nova manera de treballar i consumir. La #FESCdBLL és un espai de relació i intercooperació.
La #FESCdBLL ofereix a les entitats de l’economia social de la comarca un espai d’exposició i informació gratuït per donar a conèixer les seves activitats i serveis.
Hi haurà també espectacles de circ i titelles, concert, trobada gegantera, tallers de skate i d’aprofitament alimentari, cantina, i un «Espai d’Ocupació» per posar en contacte les ofertes de feina de les entitats i empreses d’economia social i cooperativa de la comarca amb persones que desitgen treballar en aquest sector. Ajuntem el programa d’activitats Aquí.
– Plaça de Ramon Roigé i Badia del Prat de Llobregat.
– Diumenge 21 de maig de 2023, en horari d’11 a 14 hores.
Activitat emmarcada en el #maigcoop 2023
Esteu totes convidades!
#maigcoop #ESS #BaixLlobregat