
- Este evento ha pasado.
Màrqueting rESSponsable: taller en línia
7 julio, 2022 @ 9:30 am - 8 julio, 2022 @ 11:30 am

Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV) i integrar els criteris de consum responsable a la oferta dels productes i serveis del teu projecte dins i/o fora del Mercat Social.
Continguts generals:
- Context general i antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària.
- La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS) o UNIQUE SOCIAL SELLING POINT (USSP).
- Decàleg per a un Màrketing rESSponsable basat en valors de l’Economia Social i Solidària.
- Grups d’interès: interns i externs, primaris i secundaris, aliances i sinèrgies.
Continguts específics a treballar per cada entitat participant:
- Reconèixer i analitzar les característiques del model de Màrqueting predominant al teu sector.
- Investigar i definir l’àmbit geogràfic i el circuit econòmic, social i cultural on opera la teva entitat.
- Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte.
- Reconèixer exemples actuals i pràctics de Màrqueting Social replicables a la teva entitat.
Exercicis pràctics:
- Identifica els valors socials i elements responsables del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS).
- Dissenya l’estructura d’una estratègia per al model de pla de Màrqueting Social de la teva entitat.
Perfil dels participants:
Entitats, empreses, autònomes, estudiants i emprenedores de l’Economia Social i Solidària, així com PIMEs i altres persones interessades en l’ESS.
Durada: 2 sessions, 1 teòrica i 1 pràctica, de 2 hores cadascuna.
Dates: 7 i 8 de juliol de 2022, de 9.30h a 11.30h.
Docent: Chus López González, creaRSA SCCL
Lloc: virtual, s’enviarà enllaç amb antelació un cop feta la inscripció.
Per a qualsevol dubte, escriure a: chuslopez@crearsa.com