Des d’Heres Social SCCL, entitat agrupada del nostre Cercle d’Innovació, estan realitzant un estudi amb l’objectiu d’analitzar el nivell d’alineació que tenen les Organitzacions respecte al seu propòsit i la seva Identitat Corporativa; així com el grau humà i responsable del seu discurs.
Els resultats extrets d’aquest estudi, ajudaran a detectar quines són les necessitats que tenen les Organitzacions a l’hora de mostrar-se al món en coherència amb els seus valors.
Aquests permetran desenvolupar accions que contribueixin a crear identitats més honestes, socialment responsables i compromeses amb l’entorn, així com crear estratègies de comunicació des d’una visió més humana que posin en el centre el propòsit i valors de les Organitzacions.
En participar en el qüestionari, podràs sol·licitar rebre, una vegada conclòs l’estudi, l’informe amb els resultats més rellevants. Aquests t’ajudaran a conèixer la tendència actual dins de les Organitzacions i quines accions estan adoptant per a millorar un posicionament més humà i connectat amb els seus grups d’interès.
L’estudi està dirigit a qualsevol organització independentment de l’activitat i el sector al qual es dediquin. El temps estimat de durada és tan sols deu minuts!
Participa!