Calendar

Calendar 2019-03-07T14:23:11+01:00
juny
4
Dj
Cicle VEUS D’ESPERANZAH! @ Activitat online
juny 4 @ 18:00

Cicle VEUS D’ESPERANZAH!

Els nostres Cercles, ECOSISTEMA D’ESS DEL BAIX LLOBREGAT SUD i NORD en col·laboració amb la Fundació Cívica Esperanzah, ens conviden a participar del cicle VEUS D’ESPERANZAH!, amb el que volen donar veu a persones que ens aportin coneixement al moment i projeccións de futur. 

El primer convidat és Eudald Carbonell, Catedràtic de Prehistòria de la URV i investigador a l’IPHES, que ens presentarà el seu llibre Elogio del Futuro i dialogarà entorn el seu decàleg post covid.

Pots veure el decàleg a: http://www.gats.cat/eudald-carbonell/

Dijous 4 de Juny a les 18h a través de zoom.

INSCRIPCIONS https://forms.gle/1fwynjVvV7GgBPfn9
O AL MAIL info@gatsbaix.org

juny
8
Dl
Màrqueting rESSponsable @ Taller en línia
juny 8 @ 10:00 – 12:00

 

Taller en línia de suport a la creació i consolidació d’entitats i empreses de l’ESS en el context COVID-19

Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV) i integrar els criteris de consum responsable a la oferta dels productes i serveis del teu projecte dins i/o fora del Mercat Social.

 

Continguts generals:

Context general i antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària.

La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS) o UNIQUE SOCIAL SELLING POINT (USSP).

Decàleg per a un Màrketing rESSponsable basat en valors de l’Economia Social i Solidària.

Grups d’interès: interns i externs, primaris i secundaris, aliances i sinèrgies.

 

Continguts específics a treballar per cada entitat participant:

Reconèixer i analitzar les característiques del model de Màrqueting predominant al teu sector.

Investigar i definir l’àmbit geogràfic i el circuit econòmic, social i cultural on opera la teva entitat.

Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte.

Reconèixer exemples actuals i pràctics de Màrqueting Social replicables a la teva entitat.

 

Exercicis pràctics:

1) Identifica els valors socials i elements responsables del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS).

2) Dissenya l’estructura d’una estratègia per al model de pla de Màrqueting Social de la teva entitat.

 

Perfil de les participants: Entitats, empreses, autònomes, estudiants i emprenedores de l’Economia Social i Solidària, així com PIMEs i altres persones interessades en l’ESS.

Places disponibles: 10

Durada: 2 sessions, 1 teòrica i 1 pràctica, de 2 hores cadascuna.

Dates: 8 i 15 de juny de 10h a 12h.

Docent:  Chus López González, creaRSA SCCL.

Inscripció prèvia: Formulari d’inscripció.

Lloc: virtual, via plataforma Jitsi, s’enviarà enllaç amb antelació un cop feta la inscripció.

Per a qualsevol dubte, escriure a: ateneucooperatiubaixllobregat@gmail.com

juny
15
Dl
Màrqueting rESSponsable @ Taller en línia
juny 15 @ 10:00 – 12:00

 

Taller en línia de suport a la creació i consolidació d’entitats i empreses de l’ESS en el context COVID-19

Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV) i integrar els criteris de consum responsable a la oferta dels productes i serveis del teu projecte dins i/o fora del Mercat Social.

 

Continguts generals:

Context general i antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària.

La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS) o UNIQUE SOCIAL SELLING POINT (USSP).

Decàleg per a un Màrketing rESSponsable basat en valors de l’Economia Social i Solidària.

Grups d’interès: interns i externs, primaris i secundaris, aliances i sinèrgies.

 

Continguts específics a treballar per cada entitat participant:

Reconèixer i analitzar les característiques del model de Màrqueting predominant al teu sector.

Investigar i definir l’àmbit geogràfic i el circuit econòmic, social i cultural on opera la teva entitat.

Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte.

Reconèixer exemples actuals i pràctics de Màrqueting Social replicables a la teva entitat.

 

Exercicis pràctics:

1) Identifica els valors socials i elements responsables del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS).

2) Dissenya l’estructura d’una estratègia per al model de pla de Màrqueting Social de la teva entitat.

 

Perfil de les participants: Entitats, empreses, autònomes, estudiants i emprenedores de l’Economia Social i Solidària, així com PIMEs i altres persones interessades en l’ESS.

Places disponibles: 10

Durada: 2 sessions, 1 teòrica i 1 pràctica, de 2 hores cadascuna.

Dates: 8 i 15 de juny de 10h a 12h.

Docent:  Chus López González, creaRSA SCCL.

Inscripció prèvia: Formulari d’inscripció.

Lloc: virtual, via plataforma Jitsi, s’enviarà enllaç amb antelació un cop feta la inscripció.

Per a qualsevol dubte, escriure a: ateneucooperatiubaixllobregat@gmail.com